قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی
نوشته شده توسط : نازی

برای خرید لپ تاپ گرافیکی خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟
بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشنکارهای گرافیکی دامنه وسیعی دارد. از ویرایش یک عکس با نرم‌افزار فوتوشاپ گرفته تا ساخت یک انیمیشن 3 بعدی پر از جزئیات را می‌توان کار گرافیکی به حساب آورد. پس طیف لپ‌ تاپ‌هایی که برای انجام این کارها مناسب است، گستردگی زیادی دارد. بهترین لپ تپ برای انجام کارهای گرافیکی مانند ویرایش عکس، طراحی پوستر و لوگو و بروشور با نرم‌افزارهایی مانند فوتوشاپ، کورل دراو و ایلاستریتور نیازی به سیستم‌های خیلی سنگینی ندارد و با یک لپ تاپ در حد معمولی هم کارتان راه می‌افتد. اما برای انجام کارهای گرافیکی پیچیده‌تر مانند طراحی‌های 3 بعدی و ساخت انیمیشن به لپ تاپ‌های با سخت‌افزارهای قوی تر نیاز دارید.  قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی زیر و بم لپ تاپ ها را به هم بریزید!کارت گرافیک و پردازنده دو سخت‌افزاری هستند که برای خرید لپ تاپ مورد نظرتان برای کارهای گرافیکی باید به آن ها توجه کنید. البته اهمیت این سخت‌افزارها به این معنا نیست که اجزای سخت‌افزاری دیگر لپ تاپ های گرافیکی مهم نیستند. مثلا رم اهمیت بالایی در انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی شما دارد. وجود یک رم با ظرفیت بالا که برنامه‌های گرافیکی را با سرعت بیشتری پردازش کند، کار شما را به عنوان گرافیست یا انیماتور سریع‌تر پیش می‌برد. هم‌چنین نمایشگری که چشم شما را خسته نکند و رنگ‌ها را هم با دقت بالا به نمایش بگذارد، موجب می‌شود که احساس رضایت زیادی از لپ‌ تاپتان داشته باشید.

می‌توانید جدیدترین لپ تاپ های لنوو را نیز در بخش خرید لپ تاپ لنوو مشاهده نمایید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 کدام است؟!
در این بخش به چند نمونه از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی سال 2021 اشاره می‌شود. البته «بهترین» از نظر هر کس متفاوت است. اما می‌توانید نسبت به لپ تاپ های مناسب برای انجام فعالیت‌های گرافیکی دید مناسبی پیدا کنید. پس برای انتخاب لپ تاپ مناسب خود آماده شوید.

1- لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچ 2019 (MacBook Pro 16-inch, 2019)
بهترین لپ تاپ موشن گرافیکلقب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به این مدل لپ تاپ مک بوک پرو اختصاص پیدا می‌کند. این لپ تاپ که در سال 2019 ساخته شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما به عنوان یک لپ تاپ گرافیکی باشد. مشخصات این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده نسل i9 / اینتل Core i7
گرافیک ADM Radeon Pro 5500 M / 5300 M
رم 16 گیگابایت / 64 گیگابایت
نمایشگر 16 اینچی Retina با تکنولوژی True Tone
حافظه ذخیره‌ سازی 512 گیگابیتی / SSD 8 ترابایتی
اگر بخواهیم به یک نقطه قوت و یک نقطه ضغف این لپ تاپ اشاره کنیم، باید خاطر نشان کنیم که صفحه نمایشگر با کیفیت و کیبورد جدید و ارتقایافته این مدل لپ تاپ مک بوک نقطه قوت این لپ تاپ است. به عنوان نقطه ضعف این لپ تاپ گرافیکی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. هم‌چنین این لپ تاپ فقط دارای پورت Thunderbolt 3 است. مک بوک پرو 16 اینچی 2019 به عنوان یک لپ تاپ 16 اینچی بسیار سبک و هم‌چنین نازک است. از دیگر جذابیت‌های این مدل لپ تاپ می‌توان به اسپیکرهای با کیفیت و پر قدرت آن اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ می توانید به سایت شرکت Apple مراجعه کنید.

2- لپ تاپ گیگابایت آئرو 17 ، سال 2021 (Gigabyte Aero 17, 2021)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021رتبه دوم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به یکی از مدل‌های لپ تاپ گیگابیت می‌رسد. این لپ تاپ یکی از قدرتمندترین لپ‌‌ تاپ‌های موجود برای طراحان گرافیک است. این مدل لپ تاپ گیگابایت، نمایشگر زیبایی دارد و دارای پورت‌های زیادی است. ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده اینتل Core i7 / Core i9
گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q 8GB, Intel UHD 630
رم 64 گیگابایت
نمایشگر 17.3 اینچی UHD 4K OLED
حافظه ذخیره‌ سازی SSD 1 ترابایتی 2
نکته جذابی که برای این مدل لپ تاپ وجود دارد این است که Aero 17 نسبت به رقبایش قیمت کمتری دارد و افراد بیشتری می‌توانند این لپ تاپ را خریداری کنید. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش جذاب و هم‌چنین وجود تعداد زیادی پورت اشاره کرد. در مورد نقاط ضعف آن هم می‌توان داغ شدن این لپ تاپ را نام برد. هم‌چنین باتری این مدل لپ تاپ آئرو می‌توانست بهتر باشد.

شاید مطالعه این مقاله هم برایتان جالب باشد: « کارت گرافیک MX450 انویدیا لپ تاپ »

3- لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچ 2020 (MacBook M1 2020)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021دوباره به سراغ یک مک بوک پرو می‌رویم! این لپ تاپ از مک بوک پروی قبلی جدیدتر است اما صفحه نمایش کوچک‌تری دارد و دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوت است. از مشخصات سخت‌افزاری مک بوک پرو M1 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پردازنده 8 هسته‌ای MI اپل
پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای
رم 8 گیگابیت / 16 گیگابایت
نمایشگر LED 13 اینچی Retina
حافظه ذخیره ‌سازی 256 گیگابایتی / SSD2 ترابیتی
استفاده ار پردازنده M1 اپل موجب شده است که این لپ تاپ مک بوک پرو عملکرد جذابی پیدا کند. با بهره‌مندی از قدرت تراشه M1 این امکان را دارید که به سادگی ویدئوهایی با کیفیت‌های 4 K و K 8 را ویرایش کنید. اجرای برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای نیز در این لپ تاپ برایتان میسر است. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به عملکرد فوق‌العاده و عمر باتری بالای آن اشاره کرد. اما نقطه ضعف این مدل لپ تاپ مثل نقطه ضعف لپ تاپ مک بوک پروی قبلی است. این لپ تاپ از کم بودن تعداد پورت‌هایش رنج می‌برد!

بیشتر بخوانید: « لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2020 »

لپ تاپ گرافیکی4- لپ تاپ Dell XPS 15, 2020
رتبه چهارم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 را می‌توان به یکی از لپ تاپ‌های شرکت دل اختصاص داد. این لپ تاپ جایگزین خوبی برای لپ تاپ‌های شرکت اپل است. اگر به سیستم عامل ویندوز علاقه بیشتری دارید، می‌توانید این لپ تاپ را برای انجام کارهای گرافیکی خود انتخاب کنید. با استفاده از این لپ تاپ دل از بدنه سبک و باریک و طراحی مستحکم و زیبای آن بهره‌مند می‌شوید. ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: